sanka Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 jeg har en gutt som ble født 22 mai i år men e ønsker meg en t.. ser du ikke hvor lenge e må vente på å få ny?og hva d blir?er så nysgjerrig om e får en t.. har ikke fått mensen tilbake.. ammer.. født 071282 sambo 141177
cec26 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei igjen;) så du går får to tette? hehe... ja jeg kan alt om det....hehe;) Nei, jeg tror du må gi det litt tid enda... sånn jeg føler det da... men føler det blir to tette... så det vil nok bli under to år på de... litt usikker på kjønn altså.. så der tør jeg ikke å si noe... lykke til da..
Torjus og Lones mamma Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei Cec26! Jeg har fått svar før om at jeg kan bli gravid innene sommeren. Kan du se hva det blir? Jeg :251074 Han:041278 På forhånd tusen takk igjen!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 hehe, er så frekk at jeg hiver meg med på denne jeg.. testet i dag og fikk en KJEMPEsvak skyggestrek, så svak at jeg ikke våger å tro helt på den.. Har en gutt allerede på 7 mnd:) har ikke fått tilbake mensen enda.. så testet egentlig bare fordi jeg har vært kvalm og slapp de siste ukene.. Meg: 180783 Han: 261181 Håper du kan svare, for jeg er så dødsnysgjerrig på om det evt er en liten spire i magen min!! Og hvis ikke, når evt kan det bli? vi vil gjerne ha to tette nemlig<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå