blond Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg kommer på middagsretter, skriver handlelister og lager maten vanligvis. Han stiller opp i blant, men arbeidssituasjonene våre tilsier at jeg står mest ved grytene.
Mille** Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Her er det også meg som stort sett kommer på middager og som handler. Lager middag de dagene jeg ikke har senvakt, mannen lager de dagene + at han ofte lager i helgene.)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 siden jeg er hjemmeværende for tiden, så er det en selvfølge at det blir meg.....
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Er nok meg det. Han jeg deler hus og hjem med har noen få spesialretter som det kun er han som lager. Ikke så ofte de står på bordet da riktignok.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Det er mest meg.. Mannen min evner ikke å planlegge ting i framtiden når det gjelder handling og planlegging av middager.. Han begynner å tenke middag når han kommer hjem om ettermiddagen, og går ofte på butikken da og kjøper noe enkelt fordi han har ikke tid til å lage noe.. Nå går jo jeg hjemme, så da er det mest naturlig at jeg lager middag, men det var slik også da jeg jobbet..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Nå er det stort sett mannen. Han går hjemme nå siden han er sykemeldt. Når jeg har senvakt,har fri og i helga bytter vi på det, eller lager mat sammen.
blond Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Det er kjempekoselig å lage middag sammen, spesielt når ungene ikke er der!
Northernlights Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Det er meg,det.Men vi hadde en avtale her om at på lørdagene skulle 16 åringen lage middag.Men så fik hun seg helgejobb, så da gikk den planen i vasken. Jeg liker ikke maten gubben lager så veldig godt... ;o) Han liker cajun mat, og da går det i langkoking av kål,med bacon, og cayennepepper...og det er ikke livretten min akkurat. Kjøtt liker han halvstekt, mens jeg liker tingene godt stekt. Så da lager jeg det heller selv. Jeg er faktisk den beste kokken i huset ;o) Om jeg må få si det selv..hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Stort sett jeg som lager maten, men det er fordi jeg komme hjem fra jobb før mann og sønn.. Så da lager jeg maten til dem kommer hjem, så slippe vi å spise så seint. Men mannen er også kjempe flink til å lage mat, så han kan han også..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Det er alltid meg. Alle regler har unntak, på denne regelen er unntakene spesielt sjeldne. Jeg liker det godt også, det eneste jeg kunne tenke med var at han faktisk hjalp meg litt med det som skjer rundt meg når jeg lager mat. F.eks 2 barn som maser og går rundt bena på meg, dekke på, ta ut av oppvaskmaskinen, hente ting som jeg trenger fra matboden og sånn.
metaMORfose Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Det er heldigvis mannen min. Jeg er en elendig kokk som kun overlever fordi det finnes halvfabrikata. Tror jeg får kokkekurs til jul, det har vært en del hint om det i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå