Blåmandag¤ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg synes det er så fint, men ser det litt dumt ut skrevet sånn? I stedet for Johanna som er nesten likt, mener jeg.. Kommer hun alltid til å måtte stave navnet sitt?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 blir litt engelsk for meg. Tror mange blir usikker på uttalen.... samme som jane. Johanne synes jeg du skal satse på hehehehehe
Mille** Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Enig med leadern, Johanne er finest. ;o) Johanna er også flott, likte ikke Joanna.
Blåmandag¤ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Er litt glad i a-endinger jeg da.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 kjenner en jente som heter det, synes det er ganske fint egentlig, kanskje ikke noe jeg hadde valgt selv, men vel så fint som johanna. joanna er litt mykere, men folk flest vil nok stusse litt, er kanskje litt fremmed her i norge. men fint navn! go for it hvis du har falt for det:)
Mille** Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Har du ikke ei som heter Sofie da? Sofie og Johanne er kjempefint sammen. ;o)
Blåmandag¤ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Dina Sofie, bruker bare Dina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå