berthen Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hjelpes, litja fyller ett år i morgen... Litt trist synes jeg, nå har jeg jo ingen baby lenger... Huff, er sikker jeg som er litt "rar" når jeg tenker sånn... For jeg synes jo samtidig at det er kjempestas at hun er ett år :-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Klart det er litt vemodig når tiden flyr avgårde sånn. Det er en stor dag for dere i morgen, men gled deg over at du har en fantastisk tid i møte:) Gratulerer med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå