h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 noen som har kjøpt den? Jeg har nemlig nettopp bestilt den til gutten min... vindtett og vannavstøtende jakke med bukse. tilhørende fleece jakke og bukse, pluss skipolo med krage med glidlås, til kun 499 kr!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg har kjøpt og hatt det en stund. Den ene skipoloen som lå inni var kjempestor i forhold til den andre, så to nr større ut og altfor stor til min jente. Fleece klærne var bra. Ytter buksa var veldig stram i livet. Og klærne var ikke store i størrelsen, ytterklærne altså.. Passer akkurat nå, men spørs om de varer ut sesongen. Har ikke fått sjekket om de er vanntette, men føler ikke de er av de varmeste plaggene.. Jeg kjøpte størrelse 98-104, og hun bruker 98 i bukser nå og 104 i gensere til vanlig.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Da hadde jeg kanskje flaks med at jeg bestilte 122/128, han bruker 116 i vanlig klær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå