mamma-T Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Noen som vet hvor i Stavanger jeg kan finne mammaklær? Jeg er nyinnflyttet, og trenger desperat nye klær nå
Yarn Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 På Arkaden (kjøpesenteret i byen) finner du mammaklær både på H&M, Lindex, Cubus og Kapphal (hm..Khappal ? .. ser dumt ut uansett hvordan jeg skriver det, men du skjønner sikkert hvilken butikk jeg mener, hehe). Og hva vet jeg , kanskje flere av butikkene der:) Ellers har de litt på Poler'n og Pyret, og Bittens. Hm, ja , selvføgelig, de har også på Mamasita, tror jeg den heter. Den ligger ved Breiavatnet. (hvis du går fra kirken mot togstasjonen, så passerer du den. Ligger nede ved vannet... Har aldri vært der, men tror de har mye fint, også til barna. Er nok noe dyrere enn H&M. Det var det jeg kom på i farten..
Yarn Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ja, altså, nå ser jeg, det må selvfølgelig være Kappahl.. hehe.. Det ser sånn passe OK ut. .. måtte bare skrive det, for det var litt irriterende.. antagelig bare for meg.
cisilina Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 e sjælv inflyttad men ja ha bara hittat mamma klær på HM tror dom slutat på dom andra vanliga butikerna. men kolla oxå på polarn o pyret dom tror ja kan ha.( ligger mitt imot arkaden.) mamazita e en dyr butik. en kjole kan man få betela upp mot 1700kr før men den e værld ett besøk kan hitta något billigare... lycka till
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 til info, man kan få masse fint til til en god penge på mamasita også. De har mye tilbud, og om du ber om å bli satt på mailinglisten, så får du beskjed om tilbud osv. De er eksepsjonelt flinke og behjelpelige i den butikken. trust me, jeg er ikke ei som liker å betale for mye for klærne mine, men har funnet noen godbiter her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå