Gå til innhold

Litt dumt med luksusfellen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...at oppfølginga bare er etter tre uker eller en mnd. Det er jo null problem å leve på et minimum og være flinke en mnd, værre å få det til over tid. Kunne tenkt meg å se hvordan det gikk etter tre mnd, et halvår eller ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Samt at de som var med i dag har jo "valgt" max uheldig tidspunkt å selge på!

Skrevet

Helt enig. Håper de kommer med et program senere hvor vi får se hvordan det egentlig gikk.

 

(jda..nysgerrigheten lenge leve)

Skrevet

Ja det spørs vel om de går i null med det salget.

Skrevet

kan jo være spilt inn før i sommer å de fikk jo en mill mer enn de ga for det (trolig)..tviler påat noen lar økonomien gå ned igjen etter å ha fått en hjelpen der:) kanskje d kommer i siste episode en liten oppdatering:)

Skrevet

Huset deres ble lagt ut for salg for en mnd. siden, så det er nok nettopp spilt inn. I alle fall sluttsekvensen.

Skrevet

Kjempefint hus!!!

Men hadde aldri turt å kjøpe til den prisen nå i disse tider....

Får håpe de får solgt da:)

Skrevet

hva er vitsen med å legge ut adressa til folk? *rister oppgitt på hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...