Gå til innhold

Liten spørreundersøkelse:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes DU er finest? :

 

Halteneck eller tube kjole???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tube kjole er best

 

halteneck

Syns mange ganger det ser ut som jentene sliter meg å ha den hengende rundt halsen.. Den skal jo ikke holde kjolen opp, men henge det, men mange ganger får den litt heng på seg og nakken blir krumbøyd... :) skjønner hva jeg mener!?

Skrevet

Umulig å svare på. Det kommer helt an på kroppsfasong.

Skrevet

Det kommer jo helt an på kroppsfasongen til den som skal ha kjolen...men til meg selv, syns jeg tube - er også det jeg har valgt. Liker generelt best stroppløse kjoler - men det er sikkert pga hva jeg vet jeg kler best;o)

Skrevet

Tube :)

Skrevet

jeg vil ha haltneck kjole, har mange topper og en kjole som er sånn, liker d veldig godt. Syns tube også er fint, men får en følelse av at alt skal falle av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...