Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hva synes DU er finest? : Halteneck eller tube kjole???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Tube kjole er best halteneck Syns mange ganger det ser ut som jentene sliter meg å ha den hengende rundt halsen.. Den skal jo ikke holde kjolen opp, men henge det, men mange ganger får den litt heng på seg og nakken blir krumbøyd... skjønner hva jeg mener!?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Umulig å svare på. Det kommer helt an på kroppsfasong.
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Det kommer jo helt an på kroppsfasongen til den som skal ha kjolen...men til meg selv, syns jeg tube - er også det jeg har valgt. Liker generelt best stroppløse kjoler - men det er sikkert pga hva jeg vet jeg kler best;o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 jeg vil ha haltneck kjole, har mange topper og en kjole som er sånn, liker d veldig godt. Syns tube også er fint, men får en følelse av at alt skal falle av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå