Gå til innhold

Skal dere på julebord da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det sånn at dere har med partnere? Jeg skal ut å spise med dem jeg jobber med en fredag nå i november, dette er kun oss på jobben. Andre helga i desember skal helsedelen av kommunen ha julebord, kun for ansatte. Men skal på julebord med jobben til mannen i slutten av november. Hva vi skal, hvor vi skal osv - aner ikke. Bare fått beskjed om å holde av den datoen. Så blir spennende å se hva som skjer da.. :o) Jeg liker egentlig å vite i god tid hva som skjer, sånn at jeg kan planlegge klær osv. Ikke så glad i overraskelser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller, jeg tror det. ;o) Skal med mannen sin jobb siste lørdag i november, men det forutsetter at vi får barnevakt OG at jeg får byttet senvakta mi den dagen og tidligvakta dagen etter. Så skal jeg på et lite julebord med jentene på avdelingen hvor jeg jobber den 6. desember, hvis jeg ikke istedenfor skal på julebord nok en gang med mannen min med den bedriften han er medeier og styreleder i.

I tillegg skal vi kanskje reise bort med jobben hans, men det er blitt ganske så usikkert! :o( Passet ikke for de andre den helgen det passet for oss, mulig de reiser 6. desember, og da må mannen min dra alene, og da får jeg ikke gått på julebord heller....: o(

Skrevet

Skal på julebord med skolen, da er det uten følge.

I desember skal vi på julebord med jobben til mannen.

Skrevet

nei, snufs...;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...