~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Nå har jeg ryddet klærene av trimsykkelen og løftet den ut i stua! Var det dagens trening eller? hehe...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg synes du har vært flink jeg:) *klappe på skulderen*
Mille** Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Så flink du har vært! Nå fortjenter du å sette deg i sofaen med en stor plate Walters Mandler. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå