Gå til innhold

Hvor store er barna deres mellom 3 og 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekt og lengde... Min på snart 4 er 106,5cm og 20 kg. Synes det er så stor forskjell på barn iden alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter på snart 3,5 år er 99 og veier 13 kg.

Skrevet

Gutten mn på snart 4 er 108 cm og ca 20 kg.

Skrevet

104 og 16 kg...

4,5 år...

Skrevet

min gutt er like tor som sommerfugl sitt barn, men han er 3 år og 2 mnd. 104 cm og 16 kg

Skrevet

Blir 4 i februar, 108cm høy og 18 kg.

Skrevet

dattern min ble 4 år i går, er 115cm og 17 kg....

Skrevet

min datter blir 5 år i februar.. hun er, og har alltid vært like høy som de barna som er året eldre enn henne..eller hun svevde del ett halvt hode høyere enn sine jevnaldrene barn..men er nå like høy som mine kommende 6 åringer i min barnehage..bruker klær som er i str 116..som er for 5 og 6 åringer.. er tynn og slank..alle som møter oss for første gang omtrent tror hun går i første klasse..he he.. så hun ser eldre ut enn hun er ja..

Skrevet

Snuppa vår er 4,5 år tidlig i desember. Hun veier 22 kg og er rett under 115 cm. Her brukes det 116 i bukser og 122 i gensere. Hun er ganske så stor for aldere ja:))

• 2 uker senere...
Skrevet

På 4 årsdagen sin var vår jente 112cm og 19 kilo. Veldig lang for alderen visstnok:)

Hun er lengst av alle i sitt kull på bhg, selv om noen er over halvåret eldre enn henne.

Skrevet

Guten vår er 3 år og 2 mnd. 14kg og ca 95-96(??) høg. Det meste i 98 er passe, nokre bukser i 92 passar enno, og nokre gensre i 104 er bra.

Skrevet

gutten min ble 3 år i okt,han er 20 kg og 116 cm,

Skrevet

storebror blir 4år 1april,han er 15kg og ca 100cm,kanskje litt mer nå,høy.

Skrevet

Snuppa mi er lita. Hun er nå 4,5 år og 102 cm cq 14 kg vil jeg tippe. Ei lita og lett frøken som ikke spiser mer enn hun må for å si det sånn :)

Skrevet

Jenta vår ble 4 i november. Nettopp vært på 4 års kontroll. 18 kg og 105,5 cm. Akkurat passe =)

Skrevet

Gutt 3 år og 3 mnd. Ca 110 cm høy og ca 21 kg

Skrevet

Jenta mi er 3 år og 3 mnd. 91 cm og 12 kg. Passer str. 92.

Skrevet

3 år og 2 mndr, 13-14 kg og rundt 100 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...