Bortskjemte Prinsesse Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 og ingen teite.. jeg kommer aldri til å kalle ungen min for hverken leander, linus, elias, lucas eller sander.. sorry.. men noen andre gode forslag..?
gerd Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jostein, Bjørnar, Åsmund, Vemund, Torbjørn, Inge, Jon, Bård, Knut, Ivar, Tord, Anders, Olav, Ola, Børge, Brede, Birger - og mange andre i denne gata er noe for meg iallefall :-)
gravid igjen :) Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 hmmmm... ingen navn er da teite..det er jo smak og behag for hva vi liker her er vertfall noen av mine favoritter, kanskje noen faller i smak hos deg Noah Daniel Adrian Marcus Kevin Lykke til
Monajenten Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 - Johannes - Joakim - Marius - Tormod - Torjus - Eirik - Kasper - Anders - Martin - Andreas - Ørjan - Stian
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Da antar jeg at du liker litt eldre, trauste navn? Sivert!!!!! (min absolutte favoritt av guttenavn!) Her er forresten min liste fra i vinter Sivert Sverre Oskar Edvard Sigurd Johannes Olav Vi endte på Magnus da... etter 6 navnløse uker ga jeg meg og samboeren min fikk bestemme.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Ole(kanksje kombinert med ett annet navn) Magnus Kristian Johannes Henrik Herman Jarle(ja liker faktisk det navnet litt:)) Joakim Jakob i hvertfall noen av mine favoritter. er som deg, her heller ikke sansen for Linus osv, er ikke noe hold i de. skikkelig puse navn. har veldig sansen for litt tradisjonelle navn på gutter...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 glemte mathias og martin(martin er jo nydelig da:))
Gjest Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Benjamin David Fredrik Herman William Felix Noah Er noen av mine favoritter:)
haater husarbeid Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Siden du har brukt Jøran og Jonah fra før, hva med et på J? Jørgen Jesper Joakim
~~DoraDora~~ Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Teite?? Hm ... nåja hvorfor ikke bare si hvilke navn du er ute etter da i stedet? Barnslig å benevne noen navn som teite... Her er noen navnetips jeg gjetter meg frem til at du er ute etter * Per * Truls * Svein *sverre * Leif * Harry *Henry *Jostein * Karl * Birger * Bernt * Jan * Johnny * Kåre * Tommy * Steinar * Oscar * Ulf * Geir * Sveinung * Rolf
mamman t go`gutta Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Hans Jens John/ jon / jonn Hilmar Kristian Karl Helge Reinert Reil Torgeir Herman Og for ordens skyld...ingen navn er da teite.....
Gjest Skrevet 6. november 2008 #17 Skrevet 6. november 2008 - Lasse - David - Sigmund - Jens - Håkon - Håvard - Sindre
Krokanrullen Skrevet 6. november 2008 #18 Skrevet 6. november 2008 Teite nevn? Nå sårer du nok mange. Er det noe eller noen som er teit, må det jo være du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå