Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Dra til Krakow. Mye som Praha, bare 100 ganger bedre. Synes jeg da. De som er frelst for Praha mener seff ikke det samme. Og så kan du ta å reise litt rundt i landet med tog derfra, og se både by og bygd. Tog er billig.
prekæs Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Kanskje det:) Jeg var i Østtyskland i det muren falt og var i Jugoslavia det året Tito døde. Og må innrømme at jeg fikk litt skrekken for Østeuropa den gangen, selv om Jugoslavia ikke var så ille (Selv om de fraktet sau i passasjervognene på toget). Men liker polakkene jeg har truffet sånn rundtomkring her i landet. Og har hørt om noen fine spasteder.
prekæs Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Det går vel muligens noen billige fly den veien? Har aldri tenkt på å se etter. Sjekker nå jeg. (logger meg på ryanair:)
prekæs Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 hehe. det ble dyrt gitt. 436,- sek tur retur for to personer. Fra Stocholm da:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Norwegian da veit du. Var der nyss på personalseminar, og så var vi i Bielsko-Biela på skolebesøk. Mini-rutebuss er farlig.
prekæs Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Joda. Man får en reise til 800 tur retur pr person. I januar, Fra rygge. 20 min kjøring fra der jeg bor. Kanskje det er noe å tenke på. hmm.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 hmm, vi fløy da fra Gardermoen,og det var neppe dyrt for budsjettet var ikke all verden..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2008 Fin for weekend også. Et par turister der da. 8 000 000 i året faktisk.
prekæs Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg reise ett eller annet sted i julegave. Skal sjekke opp Krakow og hinte kællen litt:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2008 Dyr og dårlig vin der da, hold deg til øl eller sprit.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Selv om den er dyr for å være i Polen er den like fullt billigere enn i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå