Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 vi skal ha dåp for yngstemor 4 januar, og lang tid i forveien spurte jeg om vi kunne ha selskapet hjemme hos foreldrene mine, da vi har litt trangt om plassen her hjemme, å jada det var greit. men nå så har ho fått for seg at det kan vi ikke alikevel, for det står julepynt fremme, så da vil ikke ho ha folk der, kunne sagt i fra om det litt tidligere da, nå er invitasjoner skrevet, kirke bestilt.... og vi må nok leie lokale, og det er dyrt fant jeg ut, frister ikke å betale 3000 kr for et tre timers kaffelag.
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Julepynt?!? Er hun klar over at vi er i november?:=)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Herlighet..jeg forstår godt at du er forbanna!! hadde jeg også blitt...syns det var en sinnsykt dårlig unskyldning for ikke å ha dåp for barnenarnet sitt!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 skal jeg si til folk da da, nei sorry folkens, det blir ikke no dåp for jeg har ikke noe sted å putte dere etter kjærka.
Holly❄️ Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 hva om du sier at dere vasker før og etter da, sånn at hvis d er det hun gruer seg for?
lille_wen Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hva med å høre om det er noe lokale i kirken dere kan leie ? Pleier ikke koste all verden...
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 det vet hun at vi gjør uansett for det gjorde vi etter mina sin dåp i fjor, men nei, tenk om noen kunne sett den nye fine oppussa stua dems og at de har det koselig ved juletider, jeg kunne jo hatt det senere selvfølgelig, men 4 dager etter dåpen reiser svigers til syden i to mnd, og dåpskjolen er sånn som alle barnebarn og oldebarn etter min mormor har brukt, så den er litt spesiell og passer ikke i all verdens tid, glad i morra mi asså, men forbanna kjærring med idiotiske ideene sine.
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Dette betalte vi 4500 kroner for, og var da 20 personer. Alt var flott dekket opp, og vi hadde en lang og hyggelig middag. Senere fikk vi disponere en stor salong, med bekvemme sittegrupper. Så jeg hadde nok vurdert litt flere alternativer. Det flotte med hotell er jo at du da slipper å stresse med å lage i stand, og også slipper unna opprydningen.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2008 skulle gjerne gjort det jeg hadde det ikke vært for at det var rett etter jul, og alt det dyre som følger med der
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Det er nå på tide å få vekk julepynten til 4. januar uansett, og IHVERTFALL hvis de skal reise til syden kort tid etter.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2008 foreldra til gubben som drar, ikke mine, å nei du, julepynten skal være oppe til 11 januar. passe på å gjøre det så vanskelig som mulig vet dere. OPPGITT
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 A ha! Skjønner. ..... og jula varer helt til påske.... :oD
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Å, beklager. Jeg trodde derer skulle ha dåp neste helg=) Men guri, så sinna jeg hadde blitt! Er det noe problem at julepynten står framme da? Kan dere spør svigerfamilien om dere kan ha det der?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2008 de har bitte liten pensjonist leilighet, sitter og vurderer og be folka hjem hit, servere indie mat og sitte på gulvet og spise i ren protest
Gjest Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Vi leide lokale i kirka, menighetssenteret. betalte 250 for rommet og 200 for kjøkkenet, og da fikk jeg komme og lage maten og dekke bordene på lørdagen. Sjekk i kirka og de har lignende mulighet
Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2008 hmm. intr. det må jeg finne ut av i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå