Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 at det går ann og lage så mange syke innlegg her... - sunt og drikke alkohol i graviditeten - røyking i bilen med ungene er bra osvosvosov.......... Eller er det meg som er helt bak mål og ikke er helt med på notene her?? kan jo hende det og...
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Du har bare ikke vært her lenge nok;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hvis du legger inn litt IRONI vil du kanskje forstå de bedre?!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Det er slik at noen her inne tror at å provosere andre er meninga med livet... Det jeg ikke fatter er at folk går på limpinnen HVER GANG!!! Kan det være nødvendig?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ja det kan nok stemme det, skal prøve jeg Blir bare så sjokkert over en del ting her inne, nesten litt redd.. Men ja jeg skal legge inn litt ironi Takk for tips begge to
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Er dette de verste eksemplene du har??? Ha, ha.... Da kan ikke du ha vært her lenge, jeg vet sikkert om 100 innlegg som er 1000 ganger verre enn de eksemplene du kommer med der....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 An. 20.40 her. Jeg lurer også litt på det at folk går på HVER gang. Forstår ikke at det er så mange som gidder å svare på de innleggene...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 HI her... Nei det her er laaaangt i fra de værste innleggene jeg har sett her inne, men det er de jeg kom på nå i farta pga det er de som er høyt opp her i dag har jeg sett Jeg har vært her en stund, men blir ikke noe mindre sjokkert av den grunn.. Jeg svarer aldri på noen av disse innleggene, men ser på de fleste..noen er jo morsomme også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå