Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 hva heter stikkpillene/salven? må jeg snakke med lege først eller kan jeg få kjøpt medisin reseptfritt?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 hehe....ja skal prøve å kose meg:) men kan jeg bruke det selv om jeg ammer en nyfødt??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 ja den kan du bruke selv om du ammer. jeg bruker den hvertfall nå. stikkpillene er jeg usikker på om du kan får reseptfritt men salven er hvertfall det..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 jeg har også slitt med dette. prøvde alcos anal, men den funka ikke for meg. prøv heller sheriproct eller noe i den duren. de har stikkpiller og krem. det får du hos legen, og den funker i allefall.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 men må man ha resept for den? off....det er så kjipt....har vonde sting som svir, så skal jeg få dette i tillegg.......blir det borte fort når man begynner behandling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå