baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 skal dit for 1gang i morgen, er i uke 23. er det noe jeg bør være forberedt på? hva gjør hun av undersøkelser? hva snakker man om? er det ting jeg bør huske på og ta opp selv?
birrisj05.02.09 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Du må ha med urinprøve.. Og ellers er det vel generell snakk, hvis det skulle være noe du lurer på, det kan være lurt å skrive ned eventuelle spørsmål på forhånd, så du ikke glemmer det av i farta.. Så kjenner hun på magen din, om hvordan babyen ligger, størrelsen, lager vekstkurve, hører på hjertelyden og om babyen trives og har det bra.. ellers er det vel ikke stort tror jeg.. Neste gang jeg skal til jordmor skal vi snakke om amming. Jeg har fått et hefte jeg skal lese til da, og hun skal prøve å forklare og vise da..
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 ja det blir spennende:) håper jeg får en som er hyggelig. har hørt skrekk historier, men det går nok bra
birrisj05.02.09 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Det finnes MANGE hyggelige, trivelige, fantastiske jordmødre også vettu Så ikke gru deg, det går helt sikkert fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå