Gå til innhold

Jeg tror babyen har begynt å sparke!! :) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18 nå, å det bobler fælt nedi magen, mest når jeg sitter rolig ;) Det må vel være sparking? Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Kan nok være det da ja...det kjennes ut som bobler eller en liten fiskehale som slår rundt inni der. Flott når en kjenner den lille for første gang:)
Skrevet

slik kjente eg også det første gangene, å det kom ingen luft ut etterpå ;P. Er kansje bebin ja:)

Skrevet

Er ikke noe luft her heller nei, men plutselig kommer det små bobler , vanskelig å forklare åssen det kjens ;)

Skrevet

Tror faktisk jeg kjente noe her om dagen jeg også, var som om jeg fikk leamus (sånn man får under øynene noen ganger) nederst i magen,rett over skambenet. Helt oppe mot huden liksom, ikke inni magen eller i tarmene. Var en merkelig følelse, men koselig. Jeg har ingen annen forklaring på hva det kunne vært.

Jeg kjente også en sånn boble-følelse da jeg var 13+5 og var hos legen pga en liten blødning. Legen klemte da på livmoren, og da fikk jeg den boble-følelsen. Legen mente det var fosteret som beveget seg, så det kan godt ha vært babyen du kjente.

Jeg selv er "bare" 16+0 i dag, så synes jeg kjente noe ganske tidlig egentlig ifht det som står i bøkene.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Takk , å i lige måte :D

Dette skjer nå hver dag, så da regner jeg det som at det er babyen nå :) Veldig morro :)

Skrevet

Hos meg kjenner det ut som veldig konsentrert leamus. Og jeg kjenner det særlig på kvelden når jeg har lagt meg. Veldig moro :) jeg er halveis ut i uke 17. Og i går kjente mannen min det også. Gleder meg til å kunne kjenne det når jeg sitter også:)

Er det vanlig at det kan gå litt mellom at man kjenner det så tidlig?

Skrevet

Det er super-moro!!! Jeg kjenner det best når jeg sitter, litt foroverbøyd, som jeg gjør på kontoret. Har kjent det hver dag nå i en uke ca, litt mer kanskje.

Til å begynne med gikk det leeenge fra jeg kjente det til neste gang.

I går lyttet jeg på hjertet, og da ga han doppleren en par skikkelige karatespark så det small i øret .):):)

Jaja, sa jeg, jeg skal slutte med dette nå. Hehe.

Skrevet

Blir spennende nå fremover ja. Har ikke hatt den samme følelsen igjen, men har lest at det i begynnelsen kan gå dager, og også uker mellom hver gang man kjenner noe hvis man merker det tidlig, så jeg regner med at alt er bra fortsatt med den lille.

Det jeg kjente var også ganske konsentrert til ett sted, så det var nok den lille.

Kan merke en svak boble-følelse hvis jeg sitter lenge foroverbøyd, regner med at det blir for trangt/ at det klemmer, og at fosteret sier ifra om at dette ikke er behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...