baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 bare lurte på det du skrev om når bebbin lå langt nede, og at du hadde ubehag i lysken. bebbin min ligger også langt nede og jeg har endel ubehag nedre del av magen som jeg har merket mer de siste ukene, spesielt når jeg beveger meg, det er ømt eller hovent på en måte kan det være det samme??? hvordan føltes det for deg? takk for svar på forhånd
27år nr.4 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg kjente ikke så mye nederst i magen, hadde mye vondt i lysken. Jeg som er så vanvittig dårlig på å forklare da... SKal gjöre ett forsök I 3. trimester fikk jeg mye vondt i lysken og merket det mest når jeg gikk. Når jeg tok ett steg kunne det plutselig stikke voldsomt i den lysken som jeg strekte ut, kjente som om det skulle revne, og det gjorde neste så jeg ramlet flere ganger. Mot slutten av svangerskapet kom det hyppigere, og den siste dagen jeg var gravid var det vondt når jeg satt t.o.m. Husker jeg skulle legge de andre barna på kvelden og jeg måtte krype opp trappa for å fölge dem opp i seng. Og mens jeg satt å leste eventyr for dem hadde jeg forferdelige smerter i lyskene. Höres helt sprött ut, men jordmor sa at bebisen lå å trykte på nerver der nede.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 takk for svar jeg føler det heller som det ligger noe og trykker nede i magen... noe som er litt i veien når jg beveger meg...litt så ømt vondt, det kan jo være bebbin det å kanskje? det er ihvertfall veldig merkelig, men jeg skal til jm i morra så jeg får høre da, blir jo litt bekymra.hvordan er det og ha så mange barn når du er 27år? jeg har såvidt fylt 28 og dette er 1gangen min, men egentlig ville jeg begynt tidligere om jeg hadde hatt mulighet, folk beynner så sent nå du har ihvertfall litt og holde på med he he. hvor stor aldersforskjell er det på de?
27år nr.4 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Ja, jeg har fult opp kan du si, er hjemmevärende med de mellomste, og störste er 15 timer i barnehagen i uka. Störste jenta blir fem år i slutten av november, og det er 15 mnd mellom nr 1 og 2. og 24 mnd mellom nr 2 og 3. Og så blir det 23 mnd mellom nr 3 og 4 Håper du har fått svar av jm i dag.
charlotte27 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hei.. jeg er 27 år å venter nr3, er bare 14 uker på vei.. mine 2 gutter er 5 og 8 år så blir litt størrealderforskjell.. godt å høre at det er flere som er tidlig ute med barn... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå