Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 har litt angst for å få det. åssen er det å føde med det??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Mange får det når de føder. Smerten ved å føde gjør at slike småting ikke blir vesentlig.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 For og si det på den eknleste måten,det driter du i der og da! Jeg hadde litt før fødsel og de ble 10 ganger så mye værre,men kunne ikke brydd meg en dritt under fødslen...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 har jo ikke så lyst at sambo skal vite at man har det heller. sier de det høyt jormødrene om det skulle dukke opp??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg plagdes sinnsyt med VONDE hemorrider rett før fødselen. Glemte alt om dem ganske fort under fødselen, det var faktisk ikke noe vondt!!!! Så bare slapp helt av.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja,de skriker ut;Nå spretter hemoridene ut!!! NEI,de gjør ikke det...slapp helt av. Hvorfor er du flau over det? Det er jo ikke noe ``ekkelt`` med det problemet..Helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Det er ikke noe å frykte. Du merker ikke noe til hemoridene under fødselen, det er altfor smertefullt å presse ut babyen til at du rekker å filosofere over hemoridene dine.. Etterpå kan det være vondt, men det finnes kremer man kan benytte. Bruk en av disse (spør på apoteket), drikk mye vann og ikke press når du er på toalettet og du vil mest sannsynlig være kvitt dem relativt fort.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 takk for svar litt mindre bekymret nå
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hvorfor skulle ikke det gå bra? Jeg hadde det under første fødsel, men det e rda ikke der ungen skal ut? Kan ikke huske at jeg skjenket det en eneste tanke underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå