BEA-77 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Butikkene bugner av søte kjoler, men jeg finner ikke så mye å velge i til de minste guttene. Gutten vår er 11 mnd og jeg ønsker ikke dress. Hva skal dere ha på guttene deres? Bruker det å komme inn matrosdresser eller bunader til jul eller er det mest til 17. mai?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 vet ikke om de får inn matrosdresser eller bunader.. men i fjor var eldstemann her nesten 18 mnd til jul å han hadde på seg en enkel "dressbukse" fra cubus, hvit body å en fin vest.. =) det går vi for i år også.. =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Guttene her skal rett og slett ha bunad.... Gidder ikke kjøpe så mye forskjellig og lillebror arver bunad av storebror. Storebror har fått ny av mormor (som forøvrig har sagt at hun kjøper bunad når det trengs sålenge de vil ha) Jeg skal selv ha bunad på julaften (skal feire hos svigers og der har samtlige bunad (svigerfam til svigermor og foreldre til svoger av stefar til sambo.... forvirra???)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Har kjøpt grå fin bukse + vest på HM Tenkte å ha fin skjorte / genser inni, men har ikke funnet det. (han er 15 mnd nå da)
bobbi :-) Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Kjøpt lego bukse, vest og skjorte fra Lego til gutten min iår. De har det også hos kidsfashion.no
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Har ikke tenkt så langt ennå, men regner ikke med at jeg finner noe. Har et barn som bruker 86 i klær selv om han bare er 8 mnd. Og det er ikke mye babyaktig å finne da.. Og med mer "voksne" klær ser han bare ut som en gammel mann.. hehe.. Skulle egentlig ønske jeg hadde en gutt som kledde vest, da hadde det hele blitt litt enklere. Antar at junior her bruker helt vanlig body og strømpe eller noe. Pyntinga får storesøster stå for )
mamman t go`gutta Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Her skal gutta ha svarte og brune cordbukser, skjorte og vest, fra name it
Gjest Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Her a vi handlet på på refleks i dag en bukse i gråtoner, mørkegrå genser med noe sort og lilla og en hvitskjorte med noen striper...H&M hadde ikke mye utvalg, grå bukse og vest med hvit skjorte...og kappal hadde svart bukse og noe rødt men str begynnte først på 86...og det drukner min 14 mnd gammle sønn i.... synes det er fint lite til gutter...jentene har en fleng av muligheter.....ønsker mer til gutter, hvis noen jobber innen klesbransjen og leser dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå