Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg har en sønn som snart er 13 mnd. Er forhåpentligvis gravid igjen:) IKM på fredag:) Flere som vil ha to tette?
Mikkemafian Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Yepp:) Har prøvd siden snuppa var 3 mnd, ble gravid en gang, men mistet i uke 11. Er i gang med IVF nå. Første var prøverørsbarn, så i morgen skal jeg teste og se om noen av "tvillingene" hennes har fått feste... Nå er hun 13 mnd hun også Vi satte inn 2 egg, så det blir veldig spennede hvis jeg blir gravid denne gangen!!!
atsjo Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Har litt lyst på to tette her også.. Gutten min er 14 mnd. Jeg har ikke mensen (muligens pco) så har ikke så mye å gå etter, men vi hadde sex for første gang uten prevensjon natt til søndag så etter helgen tester jeg nok;)
KristineH79 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg har en gutt som blir 1 år 15 november, tok ut hormonspiralen for 2 uker siden. Hadde el tidligere i dag så håper spira sitter på første forsøk
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Har en gutt på 7 mnd, og testet svaaaaakt positivt nå) Men tror ikke helt på det, for har ikke fått igjen mensen enda... Må vente noen dager og teste igjen!! Planlegger 2 tette ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå