gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Testet svaaaakt positivt i dag.. Den er superdupersvak da, men i og med at mannen ser den også, så er det vel ikke innbildning? Bare såvidt synlig i baderomsbelysningen.... Må vel vente et par dager å teste igjen.. Men guuuud! har jo enda ikke fått igjen mensen etter fødselen.. Har en liten på 7 mnd:) Dette var planlagt da, men trodde ikke det kom til å ta så kort tid da.. Nervøs!!! Og skikkelig redd for at det egeeeentlig ikke er en strek der....
SpennendeTid Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 :-) Høres akkurat ut som meg da jeg var gravid sist... Streken var så svak at vi ikke turde å slippe gleden løs med en gang. Testet noen dager senere, med litt sterkere strek, så da var vi ikke i tvil lenger... De sier jo at en strek er en strek!!! Lykke til med neste test og graviditet:-) Håper det ikke er lenge til jeg ser en strek igjen...
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for det:D Sånn er det her også... Tør ikke slippe gleden helt løs.. Forrige gang var den også supersvak, og da tok det tre dager før jeg testet positivt med Quick Response. Nå har jeg bare testet med billigstrimmel...Men det var tre NERVEPIRRENDE dager! huff og huff, mange tanker oppe i hodet nå ja! Sier bare til oss selv at en strek er en strek ja, men kanskje det bare er ønsketenkning fra begges side? Må vel bare smøre seg med tålmodighet.... Lykke til videre du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå