Gå til innhold

Akupungtur noen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette for å bli gravid.....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde i 1 og en halv måned...og det kan godt hende at det fungerer, men jeg synes det ble så ofte behandlinger...2 ganger i uken i 4 uker+ 5 dager i uken i 2 uker i mitt tilfelle...ble ganske dyrt...så jeg droppet det, så nå prøver vi bare på den vanlige måten ;)

Skrevet

Hadde første time nå på mandag for å prøve å stabilisere syklusen. Har ikke hatt mensen siden august men den kom faktisk på tirsdag:D

Så jeg har trua:) Skal fortsette med behandlingen, må prøve siden jeg ikke gidder å gå uten mensen i laaaange tider.... vil jo bli gravid så;)

Skrevet

Hei dere,

Jeg skal ha min første time i morgen faktisk.

Overbevist om at det var akupunktur som hjalp forrige gang jeg ble gravid.

Hadde da også veeeeeldig lange sykluser, men etter akupunktur en syv åtte ganger ble jeg gravid. Da hadde vi forsøkt i ett års tid før det. Kan selvfølgelig være tilfedig, men jeg velger å tro t det hjalp.

Blir derfor en ekstra spennende månede nå fremover :)

Lykke til!!

Skrevet

jeg vurderer sterkt å gå til en akupuntør..

Vil gjerne få tilbake mensen igjen og kanskje det kan sette fart i sakene...:)

Har hørt mange snakker positivt om det ihvertfall!

men noen som vet sånn ca hva det koster??

Skrevet

det koster som regel ca 500 første gang, så 350 kr pr gang etter det..skal ihvertfall ikke koste mer enn det.

Skrevet

jeg gikk i to månedr, en gang i uka. det hjalp ikke :(

Skrevet

Hei!

Jeg har alltid hatt lange, uregelmessige sykluser, og det har tatt laang tid før jeg har fått igjen mensen i p-pille-pauser. Med akupunktur kom jeg raskt i syklus, og nå har jeg en liten sønn!

For dere i Oslo-området; Akupunktørhøgskolen har studentklinikk...penger å spare!!!

Lykke til!:)

Skrevet

Jeg bruker ei flott og flink dame på bekkestua. Jeg kombinerer akupungtur og homeopati. Har selv prøvd i 39pp på å bli gravid, så jeg hadde min 2 mens med akupungtur nå.

Jeg kjenner stor forskjell på mensen før jeg startet med nåler og nå.

Jeg kjenner kroppen jobbe mens jeg ligger å får nåler og merker forskjell på syklusene mine. Mensen er blitt bettraktelig mindre og den kommer på slaget klokken når den skal.

Desverre denne mnd;( Men neste mnd så kansje noe annet skjer. Jeg sliter med endometriose, så jeg vet feilen er der, samt at et og et halvt år av prøvingen var ikke sikkelig prøving. Pga p-sprøyte som satt ekstra godt i kroppen. Og jeg har hatt to SA på veien..

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde meget uregelmessige menstruasjoner uten EL før jeg fikk førstemann. Gikk til akupunktur i 1,5 mnd for å stabilisere syklusen, fikk etter hvert igjen mensen,. Førstemann satt da på første forsøk etter påvist EL. Er helt overbevist om at dette skyldes akupunktur. Hadde prøvd 2 forsøk med Pergotime uten at jeg fikk EL, så... Men med akupunktur, da... :)

Skrevet

jeg har også veldig troen på akupunktur. Ikke det at jeg har blitt gravid ennå, men jeg gikk til aku for å få tilbake EL og mensen etter en exu. og jeg fikk El to dager etter første behandling!!! og mensen kom helt regelemssig da 14 dager etter. har lenge slitt med litt uregelmessige sykluser, så jeg har virkelig troen på at dette kan ha noe for seg altså!

har bare gått i en måned da, så nå håper jeg jo på at aku skal hjelpe meg med å bli gravid også... ;o) Får vente og se en uke om det hjalp (har ikm om en uke fra idag).

Jeg går en gang i uken og betaler 360. synes virkeilg det er verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...