lchristin-nydelig tulle Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 er det flere som har det sånn. hun har ligget med hodet ned hele tiden.. jeg er nå i uke 25+4 og hun sparker svært sjeldent oppe v navlen bare nederst i magen. har vært en del på ul og sett dette at hun ligger veldig langt nede i bekkenet m hodet. dette er nr 4 og har aldri vært sånn m dem andre. hadde vært kjempe fint om andre som har det sånn eller vet noe om dette kunne skrivd det... skjønner ingenting jeg....
27år nr.4 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Mitt tredje barn lå langt ned i bekkenet hele svangerskapet. Hadde aldri noe problem med spark i ribbena i hvertfall Men masse problem med lyskene, for hun lå å pressa på nerver der nede hele tiden. Og så ble det en styrt födsel. Siden hun lå så langt nede så behövde ikke riene og dytte barnet ned når hun skulle födes. Hun lå jo allerede der. Så for min del så tok det 1,5 time fra vannet gikk til hun var ute. Og 45 min fra förste rie og til hun var ute. Min söster hadde det på akuratt samme måten. Det var slik med meg og min söster, men jeg vet ikke hvordan det vil väre for andre.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 min ligger også langt nede og sparker ,har sett på ul og hørt på hjertet flere ganger og han vil ligge der nede bare:) har hørt at mange bebbier finner gode stillinger der så da er det jo ikke noe problem
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 det var bra at det er flere. jeg har hatt ganske så raske fødsler tidligere på fire timer og maks 20 min m press veer.så dette høres jo nesten litt skummelt ut..hehe har jo tross alt 30 min til sykehuset. men har dere født tidligere av den grunn? noen som sa det... nå har guttene mine kommet ca 2-3 uker for tidlig, men jenta mi kom tre dager over tiden. det er vel forskjellig, men kan det at dem ligger så langt nede ha noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå