ehtaner84 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Faen altså!! jeg skjønner ingenting. si, hver 14. dag så spyr, og da mener jeg sprutspyr, jenta mi. 10 mnd gammel. jeg gir henne den samme mengden mat hver dag. kan ikke skjønne hva dette kommer av. første gangen hun gjorde det var da jeg kuttet ned på amminga og ga litt mme i grøten hennes. jeg sluttet med det med en eneste gang. men det har ikke gitt seg. hun spyr ennå. vi har vært på legevakten med henne, de sa det ikke var noe galt. men det kan da ikke være bra?? hva kan dette komme av?? skal ta henne med til legen i morgen, men tenkte jeg kunne spørre her inne om noen har opplevd det samme.
mamman til to gutter Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hvis du fortsatt ammer, så kan det være noe du spiser. Litt rart når hun er så gammel som 10mnd, men det kan sikkert skje da også. Når mini var helt liten spøy han når jeg spiste løk og når han ble eldre fikk han bare vondt i magen av det. Han var vel over et år når jeg turte å spise råd løk...
ehtaner84 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 hun spyr ikke når jeg ammer. det er mens hun spiser kveldsmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå