Banshee Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg har lyst å gi noe til sambo på søndag jeg egentlig for den fantastiske bonuspappaen han er for snuppa. Hva syns dere om det, og hva skulle jeg funnet på? )
fox`y Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Syns d er en fin tanke jeg:) få snuppa til å lage et kort, så kan dere kjøpe noe utenom kansje som feks: genser, t sjorte,smykke el.
Banshee Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 God idé! ) Får se hva slags kort det blir bare, hun er straks 2 nemlig ;o) Jeg har lyst å gjøre litt stas på han for det er han som er "far" i hverdagen hennes, biofar har henne ikke mye, kastet oss på dør når hun var nyfødt og flyttet til en annen kant av landet. Så for meg er det naturlig å gi sambo en påskjønnelse for den jobben han gjør med snuppa og vår familieenhet sammen vi tre )
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg trodde det var farsdag forrige søndag;) hihi... Så stefar her i gården fikk et kort fra dattera mi på 7.5 mnd som jeg hadde skrevet masse fint inni, og så fikk han en stooor pose med sjokolade:o) Han ble kjempeglad, uansett om det var "feil" søndag;-) Viktig å sette pris på stefedre, de gjør en super jobb!! Iallefall min kjæreste<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå