Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 det kommer ingen andre barn enn våre to barn (det er familiebursdag!) og vi vil ikke servere pölser når det bare kommer voksne! Så da blir spörsmålet; hva skal vi servere?? Vil helst ikke stå hele dagen på kjökkenet heller! Noe som har noen gode tips?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hva med å lage minipizza? 5-7 cm i diameter? Enkelt og greit og sikkert noe bursdagsbarnet synes er topp (som jeg mener er alfa og omega, det skal serveres bursdagsbarnets favoritter!). Pannekaker, fiskeboller i hvit saus? Hva liker bursdagsbarnet best? Er det pølser så mener jeg at dere fint kan servere det. Voksne spiser pølse de også.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 vi hadde pølsefest til 1 års dagen og 2 års dagen, og det har vært kjempepopulært ) bare vært jenta mi som har vært barn. masse pølser med masse godt tilbehør ) alle liker jo pølser.....
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 vi skal feire to årsdag her i helgen. på fredag kommer venner med barn, og siden de kommer ved middagstider så blir det hjemmelaget pizza. familieselskapene er kl 14, og da serverer vi rundtstykker/godt brød med pålegg. er to gravide her hver dag ( inkl meg), så pålegget blir: karbonader med stekt løk og tomat, spekeskinke med eggerøre, brie med druer/ krydder og-hvitløkskremost fra tine til gravide,gulost og løvtynn pepperskinke. da burde det være noe alle liker. legger det bare frem på fat så kan man smøre selv:) så et fat med melon og grønnsaker ... og litt kake tilslutt. ( jeg er ikke så glad i å bare sitte å spise kaker selv, så synes det er godt med noe sånt også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå