Leola Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Sikkert vært oppe før.. Sitter å spekulrer litt på husbygging, inntekt osv. lurer på hva en gjennomsnittsfamilie tjener sånn ca.. Vi har 625 tusen ca, da er jeg nyutdannet og jobber 50%. jobber som regel mer hver mnd så egentlig så har vi mer enn det... men dette er iallefalld en lønna vi går ut i fra.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Vi er studenter. Akkurat nå jobber jeg 50% også, men det er bare ut november. Vi har vel kanskje 100 000 + studielåna våre til sammen.
tertilus Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Når jeg er i jobb har vi ca. 800.000 til sammen.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 1,3 millioner! Er kanskje ikke noen gjennomsnittsfamilie (når det gjelder inntekt) men det er det vi tjener!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Vi jobber begge fullt (jeg er i perm nå, da) og tjener ca 900.000.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 ca 650 000 med lønnsøkningen og tilleggene som kom nå sist.
megogdetretrolla Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Ca.950.000, begge jobber fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå