"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 lurer på om eg skal lage kalender eller ikke i år.. tenkte pakke kalender da. er det noe vits å lage det i år? eller bare vente til neste år??
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 mine har fått det da de var på den alderen. har aldri vært noe problem her! men vet andre har endt opp med å ta bort hele greia halvvegs i desember...
Poteto Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Skal nora får kalender? hehe.. eg ville venta te neste år.
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 komme vel bare til å legge den bort i begynnelsen av desember.. tror eg venter til neste år eg da. og heller kjøpe nye kosetepper til hun
Poteto Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 dei finner vi i hylla til Thalie i bhg.. hehe..
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 eg vett:p me har tuttane t thalie
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hadde jeg ikke satset på... Her får jenta på 2 år og 9 mnd julekalender for første gang i år. Syns hun var for liten til å skjønne hva vi telte ned til i fjor. Men i år blir det annerledes!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 snuppa e 15mnd siste november å ska få pakkekalender.. syntes det e kos eg:) hun får ting som hun trenger som sokker, tannkost,tankrem, så får hun slike lekfigurer(olebrumm.osv) så får hun slike kluter som er pakkert sammen å løser seg opp i vann for de liker hun.. vi er næsten ferdig me den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå