Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Har en vaskemaskin her (nettopp flyttet inn i ny leid leilighet) som det ikke eksisterer noen bruksanvisning til - HJELP! (nytter ikke å spørre eier av leiligheten, hun har ikke peiling...) Det eneste jeg kan fortelle om maskinen, er at det er en Electrolux, modell EW 1105 F (altså ikke av aller nyeste modell), og den har 2 vriknapper: én som viser grader, og én med bokstaver, hvorav bokstavene videre er delt inn i ulike fargesoner... (A-D er blå, F-M er blå, osv...) Noen her som har en tilsvarende maskin, som kan fortelle meg hva de ulike bokstavene står for? FRYKTELIG frustrerende ikke å kunne vaske klær når maskinen står der, rett foran meg... ARGH!!!!! ( Håper noen kan hjelpe meg....!!!
Zitro Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg finner flere steder du kan kjøpe bruksanvisningen, men ingen gratis steder du kan laste den ned http://www.user-manuals.com/user-manual-ELECTROLUX-EW1105F.html
hysterika Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 A er kokevask med forvask. B er kokevask uten forvask. C er vanlig kulørtvask. F er sentrifugering. Alle de blå er ulike former for hurtigvask, ullvask, finvask etc. Jeg lurer på om ikke J er finvask. Jeg hadde denne maskinen før, men det er en stund siden. Har du sjekket om bruksanvisningen "står" inni der som du putter såpa? Det er liksom et lite kort som man dytter inn i forkant langsmed såpeskuffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå