♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Og hvor gammelt var barnet da? Ser at flere skriver at det er gave fra BARNA og ikke mødrene som skal handle. Jeg synes det er stas med morsdagen. Spesielt fordi at vi har feiret farsdag for sambo i mange år da han har ett barn fra før. Jeg fikk en kjempe god bodylotion fra Clarins og en liten parfyme forrige gang. Pluss hjemmetegnet kort fra poden. Morsdagen var vel i januar / februar? Så da var poden 1,5 år ca Synes det er hyggelig med en liten ting som far har kjøpt og jeg. Ser det litt på det som en annerkjennelse fra han på min jobb som mamma.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 I-pod i fjor og bok+ fint innrammet bilde av meg og lillemor i år. Med tanke på at vi ikke er sammen, så synes jeg han er veldig snill:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 OI. Ja det vil jeg absolutt si. Omtanke i innrammet bilde og da. Heldige du.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 fikk første sesong av OC pluss skjokolade og et fint kort.. så fikk eg frokost på sengen:D snuppa var da 5 1/2 mnd
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 jeg fikk en kjempefin blomsteroppsats sist, og året før fikk jeg en stoooor orkidè! mannen har stort sett fått pondus-bok hvert år... men i år har han fått den alt..... i tillegg til at ungene lager noe... vet ikke helt hva han skal få i år..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Ja, det er det:) Han er en snill gutt, til og med funnet et bilde der jeg ser nogenlunde normal ut:)
tobias og en til i magen:) Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hei, har bare feiret en morsdag og det var den i februar i år, da var lillegutten 3 uker, fikk en rosebukett og en sånn liten ramme hvor et hjerte er festet til en bamse, der har jeg et bilde av tobias da han var nyfødt, veldig koselig og fin gave:) gaven var nok fra både far og barn, er jo omtanken som teller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå