Gå til innhold

bestilt spisestue idag!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde lagt av 7000kr til spisestue, tenkte at vi finner vel noe rimlig noe.. men nå har vi bestilt spisestue og skjekt for 18.000 !!!!! :/ hjelp!!

 

men samboer og jeg ble enige om at det får vi til.. så blir spisestue med 8 stoler og to klaffer og pen skjenk : morro og hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morro med noe nytt..;) Er det noe bilde av den på nettet eller??

Skrevet

her er spisestua - men prisen på nett er feil, det var 1000kr billigere hoho!!! Bestilte to ekstra stoler så det blir 8 stk, og to ileggsplater :)

 

http://www.bohus.no/default.asp?page=17&product=1040&p1040_v=1

 

Og her er skjenken - ekke samme serie, men kjempefint sammen likevel! vil kjøpe meg vitrineskapet også, men ble for dyrt nå. så den får komme seinere :)

 

http://www.bohus.no/default.asp?page=137&product=1179&p1179_v=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...