♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 hadde lagt av 7000kr til spisestue, tenkte at vi finner vel noe rimlig noe.. men nå har vi bestilt spisestue og skjekt for 18.000 !!!!! :/ hjelp!! men samboer og jeg ble enige om at det får vi til.. så blir spisestue med 8 stoler og to klaffer og pen skjenk : morro og hihi
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Morro med noe nytt.. Er det noe bilde av den på nettet eller??
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 her er spisestua - men prisen på nett er feil, det var 1000kr billigere hoho!!! Bestilte to ekstra stoler så det blir 8 stk, og to ileggsplater http://www.bohus.no/default.asp?page=17&product=1040&p1040_v=1 Og her er skjenken - ekke samme serie, men kjempefint sammen likevel! vil kjøpe meg vitrineskapet også, men ble for dyrt nå. så den får komme seinere http://www.bohus.no/default.asp?page=137&product=1179&p1179_v=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå