"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 fødselsjurnalen?evt hvor mye? eg skal til legen på mandag, tenkte eg skulle spør etter den da.
♥binna♥ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Nei. Men har legen den? Sendes den fra sykehuset?
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 ja den sendes fra sykehuset. det går raskere å få den gjennom fastlegen enn å søke om den selv
Tante Gustava Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg betalte kr 70 for å få tilsendt partogram og journal fra Ullevål. Hvis du skal til legen din så kan du jo spør om å få en kopi av epikrisen som han/hun har fått fra sykehuset. Men dette er bare et resyme, ikke hele journalen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 okey. takk for svar;) eg vil ha hele jurnalen. er så nysjerrige. hehe
♥binna♥ Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja, det var det jeg mente. Det er vel epikrise som sendes og ikke hele fødselsjournal.
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 eg kan bare spør etter den så sender hun "søknad" til sykehuset sant? trenger vel ikke være noe grunn sant?
Tante Gustava Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Ingen vits i å gå om fastlegen din. Ta kontakt direkte med sykehuset, helt vanlig at folk etterspør journalen sin. Både blant de som har født og alle andre som har vært på sykehus.
~Milly~ Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk den med når vi dro hjem fra sykehuset, betalte ingenting for den da.. To venninner tok kontakt med sykehuset i ettertid, og fikk den tilsendt. Kostet da ca 70 kr.
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2008 eg har snakket med sykehuset. de sa at det var snarere å kontakte fastlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå