Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Prøver å finne ut hva jeg ønsker meg... så kanskje jeg får ideer av å se hva dere ønsker dere:o) Nærmer seg jul nå.....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 EIN POSITIV GRAVIDITETS TEST. PRØVER OG PRØVER
Venterispenningpånummerto Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg en god hudpleieserie. Rens, Scrub, dag og nattkrem. Trenger ikke være så himla dyrt og fint, men bør lukte godt og fjerne sminke godt og ha en god og fuktig krem. Ellers har jeg ønsker om endel nye CD plater, bøker og DVD. I tillegg er jeg veldig glad for litt utstyr til hjemmet, slik som nytt strykejern, ny kaffetrakter og nye gryter. Av mannen min ønsker jeg meg et bilde som jeg vet akkurat hvor passer perfekt på veggen i stua. Av en kunstner som heter Thommessen. Så gjenstår det å se om jeg har vært snill pike i år:)
oro1 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg en lekker smoothiemaskin! Og en ny dunjakke og et par lekre brune støvletter. Og gjerne noen smykker med noen diamanter på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå