Gå til innhold

Sex når slimproppen har gått??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag (JIPPI) og slimproppen gikk i dag tidlig :)

Har hatt murringer og litt tak her og der i hele dag, men ingen rier å se enda. Kan jeg ha sex for å prøve å sette igang ting?

Kom på at jeg leste i en bok her at man ikke skal bade når slimproppen har gått pga bakterier, ble derfor litt usikker på om vi kan ha oss hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sex etter at slimproppen gikk, så lenge det ikke er hull på fostervannshinnen er det ok med litt kos ;) det satset jeg alle mine kort på, og han kom 6 dager før termin!

lykke til mami!!!

p.s. slimproppen min gikk en onsdag, fødselen startet dagen etter, og gutten var ute fredag morgen :)

Skrevet

Ok, da får vi testet ut nye sengen i kveld hehe :);)

Tusen takk! Håper hun får litt lyst til å komme ut iløpet av natten/morgendagen.

Skrevet

He he.. kos dere i kveld da:) Har du vært hos jordmor og skjekket åpning og modning eller? Håper hun kommer snart da:)

Skrevet

hei

jeg aner ingen ting om sex hjelper.

vil bare ønske deg lykke til med fødselen,og si at jeg gleder meg til å høre fra deg når bebisen har kommet ut av magen :-)

Skrevet

Nei, skal til jm i morgen om det ikke skjer noe iløpet av natten :)

Tusen takk for lykkeønskninger! :)

Skrevet

Okey.. jeg var der i dag, var moden og hadde 2 cm åpning. har enda 19 dager til termin, men håper det skjer noe her snart også. ønsker deg lykke til, håper du får se lillesnupp snart:)

Skrevet

Tror nok ikke det skal være noe farlig, de sier jo at slimproppen like så godt kan gå 3 uker før fødsel som 3 timer før fødsel,min gikk 5 dager før snuppa var ute, (den gikk akkuratt på termindagen min)

Skrevet

me hadde sex på termin dagen. hadde murringer hele dgen. så stoppet dei opp i 8 tida.. fikk rier kl hal 10 ;) da gikk slimproppen og :) kansje det skjer noe senere da? ;)

lykke til å kos dere i nye sengen ;)

Skrevet

Bare å kose på :))

Sex satte det igang her iallefall. 15-20 min etter sexen starta riene, og det var 10 dager foer termin :)

Skrevet

Du er sikkert opptatt i senga nå, men ville legge igjen en hilsen alikevel ;)

Ønsker deg MASSE lykke til med fødselen! Unner deg verdens enkleste fødsel etter det slitsomme svangerskapet..! Tenker masse på deg om dagen, og venter i spenning på bilder av TO nydelige småtupper på bloggen din =)) klem

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

guri...sex hadde vært det siste jeg hadde tenkt meg, i den situsjonen vaffal...(måtte bare få det ut)...men tror ikke det er farlig...masse lykke til...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...