Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Har termin i dag (JIPPI) og slimproppen gikk i dag tidlig Har hatt murringer og litt tak her og der i hele dag, men ingen rier å se enda. Kan jeg ha sex for å prøve å sette igang ting? Kom på at jeg leste i en bok her at man ikke skal bade når slimproppen har gått pga bakterier, ble derfor litt usikker på om vi kan ha oss hehe
BettyBoob Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 jeg hadde sex etter at slimproppen gikk, så lenge det ikke er hull på fostervannshinnen er det ok med litt kos det satset jeg alle mine kort på, og han kom 6 dager før termin! lykke til mami!!! p.s. slimproppen min gikk en onsdag, fødselen startet dagen etter, og gutten var ute fredag morgen
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ok, da får vi testet ut nye sengen i kveld hehe Tusen takk! Håper hun får litt lyst til å komme ut iløpet av natten/morgendagen.
carmelasoprano har født:) Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 He he.. kos dere i kveld da:) Har du vært hos jordmor og skjekket åpning og modning eller? Håper hun kommer snart da:)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 hei jeg aner ingen ting om sex hjelper. vil bare ønske deg lykke til med fødselen,og si at jeg gleder meg til å høre fra deg når bebisen har kommet ut av magen :-)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Nei, skal til jm i morgen om det ikke skjer noe iløpet av natten Tusen takk for lykkeønskninger!
carmelasoprano har født:) Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Okey.. jeg var der i dag, var moden og hadde 2 cm åpning. har enda 19 dager til termin, men håper det skjer noe her snart også. ønsker deg lykke til, håper du får se lillesnupp snart:)
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Tror nok ikke det skal være noe farlig, de sier jo at slimproppen like så godt kan gå 3 uker før fødsel som 3 timer før fødsel,min gikk 5 dager før snuppa var ute, (den gikk akkuratt på termindagen min)
Poteto Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 me hadde sex på termin dagen. hadde murringer hele dgen. så stoppet dei opp i 8 tida.. fikk rier kl hal 10 da gikk slimproppen og kansje det skjer noe senere da? lykke til å kos dere i nye sengen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Bare å kose på ) Sex satte det igang her iallefall. 15-20 min etter sexen starta riene, og det var 10 dager foer termin
~Milly~ Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Du er sikkert opptatt i senga nå, men ville legge igjen en hilsen alikevel Ønsker deg MASSE lykke til med fødselen! Unner deg verdens enkleste fødsel etter det slitsomme svangerskapet..! Tenker masse på deg om dagen, og venter i spenning på bilder av TO nydelige småtupper på bloggen din =)) klem
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 guri...sex hadde vært det siste jeg hadde tenkt meg, i den situsjonen vaffal...(måtte bare få det ut)...men tror ikke det er farlig...masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå