Gå til innhold

Er jeg stappfull i hormoner eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har funnet seg en ny mann som har snakket dritt om min egen pappa uten grunn. Han lar ikke svigermor gå NOEN steder uten at han er med, ikke engang hjem til sin egen mor... Han banner i hver setning og skjeller ut svigermor foran andre folk..

Jeg orker derfor ikke mer og har sagt til sambo at jeg ikke vil at han skal komme på sykehuset når jeg har født. Syns han er ekkel og vemmelig rett og slett. Dette syns sambo er helt på trynet, for han tør jo ikke å si ifra om dette da...

Er jeg helt urimelig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestemmer selv hvem du vil ha besøk av på sykehuset. Si i fra til personalet hvis ingen andre hører på deg.

Skrevet

det er jo like mye bf sin unge... enn om han ikke ønsker sine svigerfamilie der?

Bare nyskjerrig :-)

Si i fra til fyren, om du ikke tør si direkte til han hva du mener selv er det bare å bite sammen tennen og smile 1 time.

Hvorfor skal alltid mannen si ifra for oss. Er jo ikke faren til mannen din heller..

Skrevet

er jo hun som skal føde.. ikke han.. så det er jo bare rettferdig at hun som kommer til å være ti ganger mer utslitt enn han skal ha det siste ordet ang besøk på føden..

når det gjelder om bf skal si ifra til svigers eller ikke. tenker jeg litt sånn at jeg ville sagt ifra selv.. for da vet jeg at det ble sagt sånn som jeg ville det skulle bli sagt.. ikke lett for andre å lese tankene våre heller hehe..

Skrevet

Anonym over her..

Enig i det du sier om å lese tankene.

Men kommer ja an på hvordan det er der man føder og hvordan man legger det opp. Her er man stort sett meste tiden på barsel hotell med eget rom..

Vet ei som var ganske sliten og mannen tok seg av det meste av besøket, han tok ungen med ut på flere av besøkene. Var jo ikke snakk om timelange besøk da... Alle hadde forståelse for at mor var sliten. Hun syntes det passet bra.

Slappet av, tok seg en dusj, hva som helst. De fleste vil jo først og fremst se det lille gullet, og trenger ikke være på besøk i evigheter..

Skrevet

HI her.

Jeg kan si ifra selv, men kommer ikke til å gjøre det før jeg har født.

Her er det ikke mye forståelse for at jeg er sliten. De kommer på besøk og sitter lett her i 4 timer og skravler. Jeg og sambo får såvidt inn et ord.

Folk som kommer på besøk på sykehuset, på barsel, blir vel ikke værende en hel time?! Det er jo hele besøkstiden det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...