Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får av og til korte stikkende smerter nedover høyre fot i tilknytning til nedpress og småkynnere. Er det noen andre som har opplevd dette?

Har hatt litt tendenser til bekkenløsning, men ikke egentlig noe å snakke om. Men det kan vel arte seg som stråling, mener jeg å ha lest.

Under forrige fødsel satte jeg også en epidural som lammet høyre bein, så det kan evt knyttes til det også. Håper i alle fall at det ikke blir slik at jeg ikke kan stå på foten under fødselen. Har liksom sett for meg å stå en del på prekestolen.

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme måte. har bekkenløsning og fysioterapeuten mene ungen kommer borti noen nerver som gjør at det stråler nedover. kjenner det godt i lysken og ned på innsiden av lårene. når det stråler slik mister jeg evnen til å stå på beina, faller liksom sammen og det er drit vondt. har fått det mer og mer i det siste. er 36 +5 idag. det skjer som oftest når lille i magen er mye urolig og beveger på seg, og i forbindelse med kynnere. så høres ut som vi har det likt. jeg håper det ikke vil gå ut over muligheten min for å stå mest mulig under fødselen. men er ikke istand til å stå når det stråler slik.

hvor langt er du kommet i svangerskapet?

Skrevet

Takk for svar! Da har det sikkert med bekkenløsning å gjøre.

Har også opplevd at foten har "sviktet" i forbindelse med andre brå bevegelser i det siste også (når jeg svinger foten litt utover, tror jeg), og det støtter jo oppunder den teorien.

Er i uke 40 nå.

Skrevet

da er du jo fødeklar så det holder :) masse lykke til med fødselen. håper du klarer å stå oppreist og bevege deg. jeg håper virkelig vi slipper å bare måtte ligge på senga. ønsker å kunne få være litt aktiv selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...