Ifzat Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Får av og til korte stikkende smerter nedover høyre fot i tilknytning til nedpress og småkynnere. Er det noen andre som har opplevd dette? Har hatt litt tendenser til bekkenløsning, men ikke egentlig noe å snakke om. Men det kan vel arte seg som stråling, mener jeg å ha lest. Under forrige fødsel satte jeg også en epidural som lammet høyre bein, så det kan evt knyttes til det også. Håper i alle fall at det ikke blir slik at jeg ikke kan stå på foten under fødselen. Har liksom sett for meg å stå en del på prekestolen. Noen som vet noe om dette?
Milla med spettn :) Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 jeg har det på samme måte. har bekkenløsning og fysioterapeuten mene ungen kommer borti noen nerver som gjør at det stråler nedover. kjenner det godt i lysken og ned på innsiden av lårene. når det stråler slik mister jeg evnen til å stå på beina, faller liksom sammen og det er drit vondt. har fått det mer og mer i det siste. er 36 +5 idag. det skjer som oftest når lille i magen er mye urolig og beveger på seg, og i forbindelse med kynnere. så høres ut som vi har det likt. jeg håper det ikke vil gå ut over muligheten min for å stå mest mulig under fødselen. men er ikke istand til å stå når det stråler slik. hvor langt er du kommet i svangerskapet?
Ifzat Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar! Da har det sikkert med bekkenløsning å gjøre. Har også opplevd at foten har "sviktet" i forbindelse med andre brå bevegelser i det siste også (når jeg svinger foten litt utover, tror jeg), og det støtter jo oppunder den teorien. Er i uke 40 nå.
Milla med spettn :) Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 da er du jo fødeklar så det holder masse lykke til med fødselen. håper du klarer å stå oppreist og bevege deg. jeg håper virkelig vi slipper å bare måtte ligge på senga. ønsker å kunne få være litt aktiv selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå