Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Prøver å finne ut hva jeg ønsker meg... så kanskje jeg får ideer av å se hva dere ønsker dere:o) Nærmer seg jul nå.....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg masse: Nytt undertøy ( må i spesial butikk pgs stort overstell og det er dyrt) Gavekort på klær Ny mobil telefon ( den forrige døde i et glass eplejuice så nå kjører jeg veteran) Støvletter ( så noen kule fra Ecco) Ring på høyre ringefinger Desperate Housewives siste sesongen som har kommet på DVD Velværeprodukter; dusj såpe og bodylotion Vinglass som jeg samler på Dessert skjeer i serien jeg samler på Morgenkåpe i fleece - ei som når helt til anklene
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Å ja, ski og skisko - mitt skiutstyr gikk heden i påska i fjor
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 ønsker med behandling på spa. Ansikt , rygg og føtter
Hikken Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ting jeg kan kose med med og i! (vin, sjokolade, myke kosebukser, filmer og slikt) Knipsa-kurver fra Ikea (er så fine i expedithylla vår)
Bella Swan Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 -Electrolux sin elektriske støvsuger -kenwood kjøkkenmaskin
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Stelton eller annen type kaffekanne God vin Espressomaskin Høie sengetøy Treningsbukse Skijakke Ny nr.2 bil (dream on.... :-) )
snartmammapåny Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 langrennski/sko/staver Treningsklær (inne og ute) superundertøy/ullundertøy aerobicsko vinglass (vi smaler på en serie) utejoggesko Armebånd, øredobber og smykker sengetøy
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Har ønskelista klar jeg vettu ) (de skriver alltid ønskelister på samboers side av familien): Kun fellesliste foreløåig her da: - knivsliper - Bean tvkanne (stelton, sort) - Urtepotter (Eva Solo) - Pyntestæsj (lysestaker, fat, stilige duker + ++) - IKEA Stockholm vitrineskap ;o) - Kule bilder - Dyner og puter (220 cm) - Samsung hjemmekinoanlegg - Malm seng, 180 cm brunsort (ikea) - Malm nattbord x2, brunsort (ikea)
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Hehe... samsung anlegget er mannens innspill til vår felles ønskeliste )
Malin G. Spann Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg: Stavmikser Ekstern harddisk Kjøkkenmaskin (sånn som elter deiger, siden jeg er helt rævva på å bake)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå