Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne ut hva jeg ønsker meg... så kanskje jeg får ideer av å se hva dere ønsker dere:o) Nærmer seg jul nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg masse:

 

Nytt undertøy ( må i spesial butikk pgs stort overstell og det er dyrt)

Gavekort på klær

Ny mobil telefon ( den forrige døde i et glass eplejuice så nå kjører jeg veteran)

Støvletter ( så noen kule fra Ecco)

Ring på høyre ringefinger

Desperate Housewives siste sesongen som har kommet på DVD

Velværeprodukter; dusj såpe og bodylotion

Vinglass som jeg samler på

Dessert skjeer i serien jeg samler på

Morgenkåpe i fleece - ei som når helt til anklene

 

 

Skrevet

Å ja, ski og skisko - mitt skiutstyr gikk heden i påska i fjor

Skrevet

ønsker med behandling på spa. Ansikt , rygg og føtter

Skrevet

Ting jeg kan kose med med og i!

(vin, sjokolade, myke kosebukser, filmer og slikt)

 

Knipsa-kurver fra Ikea (er så fine i expedithylla vår)

 

Skrevet

-Electrolux sin elektriske støvsuger

-kenwood kjøkkenmaskin

Skrevet

Stelton eller annen type kaffekanne

God vin

Espressomaskin

Høie sengetøy

Treningsbukse

Skijakke

Ny nr.2 bil (dream on.... :-) )

Skrevet

langrennski/sko/staver

Treningsklær (inne og ute)

superundertøy/ullundertøy

aerobicsko

vinglass (vi smaler på en serie)

utejoggesko

Armebånd, øredobber og smykker

sengetøy

 

:)

 

Skrevet

Har ønskelista klar jeg vettu :o)

 

(de skriver alltid ønskelister på samboers side av familien):

 

Kun fellesliste foreløåig her da:

 

- knivsliper

- Bean tvkanne (stelton, sort)

- Urtepotter (Eva Solo)

- Pyntestæsj (lysestaker, fat, stilige duker + ++)

- IKEA Stockholm vitrineskap ;o)

- Kule bilder

- Dyner og puter (220 cm)

- Samsung hjemmekinoanlegg

- Malm seng, 180 cm brunsort (ikea)

- Malm nattbord x2, brunsort (ikea)

 

Skrevet

Hehe... samsung anlegget er mannens innspill til vår felles ønskeliste :o)

 

Skrevet

Jeg ønsker meg:

 

Stavmikser

Ekstern harddisk

Kjøkkenmaskin (sånn som elter deiger, siden jeg er helt rævva på å bake)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...