konvall Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Her er potetgull kjøpt inn og skal kose meg skikkelig... Bare ikke unga våkner. Har fulgt med hele tiden...dette skal bli gøy.
blond Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Det er vel finalen i kveld? Jeg skal ikke se det, er opptatt på den tiden, men får muligens med meg siste delen av programmet.
konvall Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Ja, det er finalen i kveld. Heier litt ekstra, siden den ene deltakeren er herfra.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Blir vel til at jeg ser det, for gubben er helt betatt av det, så har vel strengt tatt ikke noe valg:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hei konvall. hvordan går det med deg. Føler ikke jeg har sett deg her så mye i det siste.. stemmer det, eller er det bare meg som ikke har vært her så ofte som før? Jeg skal sitte klistret når finalen går av lufta. Gleder meg veldig. Har også sett det hele tiden, og er spent på hvem som går videre:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Får ikke med meg begynnelsen, for da er det legging.. men skal få med meg så mye som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå