Gå til innhold

"Bryllupet "er avlyst=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nå er jeg lei meg...

Paris turen er fortsatt booket og klar, men i helgen bestemte mannen seg helt plutselig for at vi ikke har råd med festen til sommeren.

Vi har vel kansje ikke det heller pga en hersens leilighet som ikke blir solgt...

Vi skal vies i Paris i April og skulle hatt festen hjemme på gården til sommeren for og feire med familie og venner. Nå ser det ikke ut som at det går desverre...=( Skikkelig skuffet og lei meg nå.

Ja ja det er jo giftemålet som er det som teller og alt det der, men jeg ville at tuppa skulle være med på noe av det selv om hun ikke er så gammel.

Og reise til Paris bare han og jeg er jo greit nok, men jeg ville liksom ta det igjen etterpå med venner og familie og ha en sammenkomst.

Jeg vill jo ha litt styr jeg også....;) Alle de andre som har giftet seg i familien har fått så myyye styr, nå blir jeg uten. ( pleier ikke være så grønn i ansiktet)

Føles som at jeg altid må kompromisse bort ting jeg har lyst på for at andre skal få viljen sin. Har ikke blitt mindre av det siden jeg blev mor for å si det sånn.

Og ta festen senere blir bare for dumt synes jeg, enten til sommeren eller ikke i det hele tatt. Så nå blir det ikke i det hele tatt.

Komme dragendes med bryllupsfest 2 år senere er jo bare teit.

Nei nå skal jeg slutte og surve og bli blid igjen, men dette glemmer jeg aldrig...

buuuhuuu=(...

takk for at du leste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist da... Foeles sikkert ekstra ille, når man har planlagt og sett for seg ting... Skjoenner at du blir skuffa. Bra dere ikke har kommet så langt som å sende ut invitasjoner osv.

Dere får ikke noe hjelp av fam. ol. heller? Bryllup er jo dyrt, så jeg skjoenner at det kan bli vanskelig, hvis dere har en leil. som ikke blir solgt osv.

Håper iallefall dere får en suveren vielse i Paris. Blir sikker superromantisk :)

Skrevet

ja det hørtes trist ut, men du kan dere ikke ha en skikkelig gøy og fin fest på kvelden ute i hagen på gården du snakker om. trenger ikke ha mat kanskje bare noe kanapeer eller en eller annen gryte eller noe som ikke er så dyrt, bare informere om det i invitasjonen så de ikke kommer hoolsultne. Jeg ska i et bryllup nå hvor det står i invitasjonen at det blir suppe. det går veldig bra ann. hengende lys i alle trær du kan gå i kjolen din, som du kan finne på finn. billig. og be venner og familie bake kakene. alt går ann å få veldig mye billigere hvis du ikke sier at det er til bryllup, jeg fikk brudebuketten min til 400 kr fordi jeg ikke sa at det var til bryllupt mitt, da damene i butikken etterhvert fikk snurten av at det var til bryllup, sa de at en så billig brudebukett hadde de aldri laget, men da hadde de jo allerede gitt meg prisen, så de kunne ikke gå tilbake på den. og dette var en veldig fjong butikk, ikke mestergrønn liksom. hehe. og den ble suuuuuper fin. samme kan man gjøre med kake. Nå vet jeg jo ikke hvilken type du er, men jeg tror det kunne blitt en kjempe gøy fest. jeg bobler over av tanker og ideer. men jeg ville bare si at det går ann...

håper dere får solgt snart da, det hadde jo vært best. kjipe tider sånn sett.

lykke til.

Skrevet

Er enig med anonym over meg. Kjempe trist at den kjempe festen som du har planlagt blir avlyst.

Vi gifter oss på tinghuset på en fredag. Dagen etter så skal vi ha en fest med venner og søskenbarn. Vi har valgt at de tar med seg mat og drikke som blir plassert i en felles bar og som et koldtbord, i stedet for gave. Vi er godt etablerte så vi trenger ikke flere ting. Var litt spent på hva gjestene ville si til det som sto i invitasjonen. Har bare fått positive tilbakemeldinger om gaveønsket vårt. Like koselig og mye billigere for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...