Skravlemamman Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Kjenner ei dame som lager de utroligste historier om det meste, og historiene kan være ganske drøye. Ingen tvil om at noe skurrer for å si det sånn. Noen som har vært borti sånne mennesker og har noen tips?
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Har vært borti en sånn, og kuttet henne etterhvert ut, så jeg har egentlig ikke så mange gode råd å komme med...=P
mamma-til-4 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Å ja! Har et par slike jeg vet om ja Har vel ikke akkurat noen tips....jeg sluttet og omgå de så mye jeg da...
Koseklompen Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Er nok bare å kutte ut.. Bedre råd har jeg ikke. Høres kaldt ut, men det er ikke noe å få "gjort" med slike.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Vet akkurat åssen det er.. Best å kutte ut den personen så fort som mulig, før hun kommer med noen utilgivelige historier!
hit og dit Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Eg ignorerer det og har ignorert det ei lang stund. Tar for mykje energi å gidde å diskutere. Har etterkvart mista ein del av kontakten, men eg prøver å holde litt igjen. Dama har eit alkoholproblem så eg er redd ho vil finne seg dårlige venner og ende opp med å drikke alt for mykje. Så av ein eller anna grunn så føler eg litt ansvar for dama. Men eg trur ikkje på ein ting av det ho seier, og har sjølv følt på korleis det er når historier som er mine vert fortalt som hennas, eller eg vart "pålygd" ein fødselsdepresjon.
Koseklompen Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Må bare ignorere det. Jeg vet akkurat åssen det føles å ha slike rundt seg..bli utsatt for løgner og historier uten snev av sannhet. Det tar utrolig mye energi av en å bli utsatt for slikt og omgås slike. Så en bør bare ignorere det og la de bare drive på. Kutte kontakten er det beste. Brutalt men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå