Gå til innhold

Hva liker du best og minst ved deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bevisst, utholden og positiv: liker nok det best ved meg selv og minst liker jeg at jeg kan være klagete, brått sur og treg til å få gjort ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg liker best, er at jeg ikke legger på meg uansett hvor mye jeg spiser....det er mye. Det jeg ikke liker, er at jeg er så utrolig følsom. Blir så lett skuffet og såret.

Skrevet

Liker best at jeg er tålmodig og ikke så veldig langsint:)

Liker minst at jeg er så veldig godtroende, og tror alltid det beste om folk:)

Skrevet

Liker minst at jeg er altfor bråsint og får altfor fort dårlig samvittighet for slike ting jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for.

Liker best at jeg sier ja og stiller opp for folk når de trenger det og ellers bare for å hjelpe. Og velger å tro godt om folk.

Skrevet

Jeg er effektiv, blid og har høy forbrenning, haha... ;o) Kommer godt med når man er så glad i godis som jeg er. Liker minst: kan være utålmodig, PMS (er vel mannen min som liker det aller minst) og har en tendens til å tro det værste, kaller meg selv en realist, men det er vel mer en pessimist jeg er, hehe..

Skrevet

Jeg er sympatisk, har meget god humor (hahahaha syns jeg selv da) og er for det meste en rolig person.

Jeg hater at jeg er så hormonell til tider, er nok litt sutrete og er dårlig til å si fra når det er noe....sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...