Gå til innhold

Hva liker du best og minst med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter mest pris på at han gir meg oppmerksomhet slik jeg liker og trenger det og at han er en god far. Jeg liker minst at han ikke gjør det han sier han skal og at han er dårlig til å rydde opp etter seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best at han liker å være hjemme med meg, at han er flink til å gjøre ting og at han er flink med barna mine og ikke minst snill:))

Liker minst at han bruker snus 24 timer i døgnet:/

Skrevet

Liker best at han er så god til å hjelpe til med hus, hjem og barn UTEN å klage å syte om det. Han er aldri sint eller sur, men smiler stort sett hele tiden. Ler mye..

Liker minst at han er så ufattelig glemsom, han husker ikke fra tolv til middag en gang..Og glemmer alt fra veldig viktige ting til mindre viktige..

Skrevet

Liker best at han er en kjempe snill mann, og pappa. Han er flink til å gjøre det som trengs i heimen.. Stort sett blid.

Liker minst at jeg må "mase" og spørre om han vil være med ut å gå tur hvis jeg vil at vi hele familien kan gå en tur. Og at hvis han finne frem playstation, så er det umulig å få kontakt med han. Samme med han når han ser fotballkamp.. Små ting å irritere seg over, men men..:o)

Skrevet

Han elsker meg uansett, han er flink til å gi komplimenter, han har stor forståelse for at jeg er "vanskelig" når jeg har mensen (faktisk!!!) og han er en fantastisk far. Minst: han er distre, han er for godt vant til at jeg har vært hjemmeværende en stund (dvs han har sluttet å se ting som bør gjøres), han liker ikke å være passasjer når jeg kjører bil. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...