Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Aaaargh!!! Nå er jeg så drittlei av å vente på å få en spire.... jeg mener,HVOR vanskelig skal det EGENTLIG være da jenter?? Jeg hadde virkelig en god følelse denne gangen,og skulle egentlig ikke ha mensen før førstkommende tirsdag... huff,nå er jeg så frustrert å irritert her jeg sitter!! Føler "alle" blir gravide,men aldri meg selv!! Sender tanker til alle dere andre,som også får den forbaska tanta, gang etter gang.... Vi SKAL klare det etterhvert :) Så,dette var et syyyte innlegg fra meg (aah,føler meg myyyye bedre nå) LYKKE TIL :)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 uff, det skal ikke være lett dette her nei. Jeg trodde heller ikke at det skulle være så vanskelig å få til.. De som får barn i min krets er de som absolutt ikke hadde planlagt barn i det hele tatt.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor verden er så urettferdig mot oss som ønsker såå veldig.. Mensen har alltid vært noe dritt, men i de mnd man prøver å få barn er det ubeskrivelig vondt at den kommer mnd etter mnd. Vi får holde ut så godt vi kan, deilig å få snakket med andre om dette!! Masse lykke til videre til deg =)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Godt å høre at det er flere som tenker som meg Godt å ha et sted som dette hvor vi kan utveksle tanker om diverse man blir i bedre humør da Masse lykke til videre til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå