Duo-yoghurt Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg har slitt lenge med å bli gravid, i to år faktisk...(får ikke forandret på nicket mitt) Jeg har hatt to innvendige ultralyder og en utvendig og de finner ingenting galt med meg. Sambo har avgitt sædprøve og der var alt fint... Men når jeg spurte om å få pergo av fastlegen min sa han nei, ettersom det skal være en gynekolog som følger opp dette. Jeg synes han var litt vanskelig da, for vi vil jo gjerne prøve alt... Er det virkelig så ille om jeg da bestiller meg pergo på nettet? Jeg får meg ikke time hos en gynekolog før om leeenge ettersom vi nettopp har flyttet... synes dette er så vanskelig for jeg vil jo gjerne bli mamma snart jeg også
_Lotus_ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei, jeg skjønner at det må være utrolig frustrerende for deg - men jeg vil fraråde deg å bestille på nettet.. Grunnen til det er at det fins veldig mye kopier av legemidler som ikke inneholder det de sier de skal gjøre, og hvis man er så uheldig å få i seg noe annet enn man tror - og deretter blir syk av det, så står man igjen med null rettigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå