SandraSalamander Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg får i perioder eksem/ på det verste åpne sår under armene av ulike deodoranter. Det er veldig vondt, og klør helt forferdelig. Legen min har gitt meg sånn salve/krem med hydrokortison, og sa at han kan ikke garantere at det er deodoranten som gjør det, fordi det kan være 1000 grunner til eksem.. Men jeg har opplevd før at det gir seg når jeg skifter deodorant. Helt til nå. Jeg tåler alt av parfyme, bodylotion osv, det er bare under armene det kommer. Smører jo ikke på meg bodylotion osv. der. Er det noen som kan tipse meg om en bra og mild deo? Er jo avhengig av at den er effektiv også, hadde ikke vært like stor krise om det var et annet sted på kroppen. Deo må man jo ha! Unnskyld syting, men blir snart desperat. Sikker på at jeg har 10 deodoranter i skapet! Takker for svar!
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Har du prøvd den fra Neutral? Fikk ingen plager ved bruk av den.
SandraSalamander Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Har den i skapet, kanskje jeg skal prøve den igjen:) Takk for svar! Jeg kan jo ta en tur på apoteket også da, men tenkte jeg sku spørre her først. Hater bomkjøp;)
myk1+1=2 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hei.Jeg tåler heller ikke deodoranter, klør også av såper og tåler ikke shampoo. Bruker biotherm deo pure stick. Tåler ikke den vanlige typen så godt, så det må være stick. Det som er viktig for meg er å ikke være fuktig eller våt i huden, tørker hele kroppen med hårføner og særlig de stedene det er hud mot hud. Send gjerne PM om du lurer på noe.
leker og spa Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 God kveld! Slutt med deodorant. Bruk talkum istedet. Jeg selger talkum for sjarmtrollparty. Lavendel og fikente-duft. Selger til mange som ikke tåler deo. Den funker! Både jeg og mannen min bruker den også.Jeg kan evt sende varer.Gå inn på sjarmtrollparty.no å se produktet.ANBEFALER [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå