Monajenten Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Holdt på å kjøre i bilen foran meg i dag:-s Kjørte som vanlig på veien, og bilene andre vei stod i kø, laaaaang kø. Langs strekningen jeg kjørte er det er overgangsfelt, og pga. køen pluss bil foran meg så jeg ingenting. Plutselig nærmest hoppet det en jente ut i veien og bilen foran meg bråbremset. Det måtte jeg også gjøre. Stod omtrent på brensen, og jeg er sikker på at det var max 5 cm fra meg og bilen foran:-( Herreguuud så ekkelt. Var så vidt jeg klarte å kjøre hjem, og jeg skjelver fortsatt, over en time etterpå:-s
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Så ekkelt! Jeg var ganske shaky i dag tidlig da jeg valgte feil vei fra barnehagen mot jobben. Var speilglatt :-O Kunne ikke bremse, måtte bare renne i 1. gir :-S (var i St...elien - du vet vel hvor det er?)
Monajenten Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Huff ja det er kjempeekkelt også:-s Jeg har vokst opp der:-P
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Ja, syns å huske du sa det en gang ;-) Jeg pleier å kjøre den veien til jobb, men nå blir det nok ned S..lia igjen, ja ;-) Du kommer nok over skjelven snart.
Monajenten Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Ahhh ok, så det er der de går i barnehage ja, jeg var ikke helt sikker nemlig:-) Er det ikke glatt begge veier da? Ikke akkurat gøye veier på vinterføre:-s
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja, i U.... bhg ;-) Jo, det er glatt uansett, men litt mer oppkjørt i S..lia. Jeg hater å kjøre på glatten selv om jeg har hatt lappen siden 1995. Blir liksom aldri vant til det :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå