Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 I dag var jeg på min 8. ultralyd i dette svangerskapet. Og nå fikk jeg det helt bekreftet at det blir en jente. Første ultralyden (innevendig): Jeg hadde hatt en del blødninger rundt da jeg skulle ha mens. Jeg hadde også tatt angrepillen, så de ville sjekke om jeg hadde forsinket abort. De fant en fostersekk men ingenting inni. Andre ultralyden (innvendig): De fant noe i fostersekken, men ikke hjertelyd. Tredje ultralyden (innvendig): Endelig hjertelyd. Fjerde ultralyd (utvendig): Den vanlige i uke 18. Men fosteret lå så langt ned i bekkenet at de ikke fikk sjekket det skikkelig. Jeg hadde også forliggende morkake. Femte ultralyd (utvendig): Morkaka hadde glidd opp, og endelig kunne de sjekke babyen. Sjette ultralyd (utvendig): Kursdeltagere som fikk øve seg på å se på fosterets hjerte. Sjuende ultralyd (utvendig): Ganske kjapp en etter bilulykken jeg var innblandet i for å sjekke at alt var i orden. Åttende ultralyd (utvendig): Når det er forliggende morkake er det ordinært med ultralyd i uke 32 så vidt jeg har forstått. Har jo fått en del ultralydbilder etter hvert Noen som slår mitt antall, eller?
jinte1983 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Så koselig med jente da Har du barn fra før eller? Her har jeg hatt en innvendig UL og minst 11 (kommet ut av tellinga, men har hvertfall hatt 11) utvendig UL, grunnet at jeg må følges opp ekstra pga både meg og barn...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg har ikke barn fra før. Gleder meg til jenta kommer. Foreldra mine har 5 barnebarn, 4 gutter og ei jente. Da passer det fin at nr. 6 blir ei jente. Du får sett babyen mange ganger, du da. Får du bilde hver gang også?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg slår deg nok desverre... hehe Har et hjertesykt barn, så her er det mange ul sjekker, og mange fler skal det bli! Men som du sier, det blir jo mange fine bilder av det da:D
jinte1983 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Har sett snuppa en del ganger ja Men har bedt om å ikke få flere bilder. Fikk bilde på første UL, andre var det altfor dårlig kvalitet til å skrive ut bilde, og så har jeg fått ett par ganger til, men de siste blir jo veldig like... Snuppa er stor, og det er begrenset hvor mange ansiktsprofilbilder jeg trenger, hehehe... Åh, førstegangsfødende ja Gled deg masse, det er ei herlig tid du har framfor deg!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 De som har tatt bildene for meg, har vært flinke til å variere. Så jeg har ett av ryggraden til veslejenta og ett fotavtrykk. Moro å få noe annet en bare profilbilder. I dag fikk jeg bare ett skyggebilde som jeg ikke klarte å se noen ting på. Men jeg har jo sju fra før, så jeg klager ikke
Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Så leit at barnet er hjertesykt. Håper like vel at alt går bra med dere!!
Jente2011 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 skal på min 7-nde på mandag, men håper hun kommer ut før det..
myk1+1=2 Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 over 20 ultralyder her.. Skal ha tvillinger og har svangerskapsdiabetes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå