baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Testet svakt, men helt tydelig strek, i dag. Har ikke IKM før fredag/lørdag,er i ørske nå! Har mistet to ganger før, pluss hatt en kjemisk graviditet så klarer ikke helt slippe jubelen løs... Håper veldig at det skal gå bra denne gangen! Har to jenter fra før, en på 5 1/2 og en på 16mnd. Er veldig klar for en baby til i huset:) Grunnen til at jeg testet så tidlig er at jeg har hatt så såre og utstående brystvorter... Skikkelig vondt! Krysser fingrene for at dette skal gå
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer så masse!! Har også testet positivt idag Spennende tid vi har framfor oss nå! Masse lykke til!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Når har du IKM da? Testet du sterkt eller svakt idag? Jeg har regnet meg frem til termin 20 juli, men mine kommer som regel en stund før termin, så om dette går veien blir det nok juni baby på meg
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 IKM er idag. Testet ganske svakt. Her ser terminen ut til å bli 17.juli
Stine? Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer med spiren, måtte den klamre seg fast helt til juli:) Fikk vite at jeg er gravid på søndag jeg også Føler det er svært mange som har blitt gravide den siste tiden:) Det er spennende
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg testet på morgenurin, og kom opp raskt en strek. Den er helt tydelig, men nokså svak. Dette skal gå bra LYKKE TIL :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå